Symulacje strategiczne – tezy do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne akceptuje się nizej wymienione tematy do superwizji końcowej:

  • symulacja słownikowa – „Obraz społeczeństwa polskiego w obserwowanych komediach oświeceniowych” oraz „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno”
  • zabawa menedżerska : „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” i „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
  • zabawa menedżerska – „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie” oraz Symulacje oraz „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej”
  • gra edukacyjna : „Wierzenia, religie i obrzędy na terenie Bułgarii” oraz „Polska i Europa w eseistyce Czesława Miłosza”
  • zabawa komunikacyjna – „Fakty historyczne a fikcja literacka w twórczości Miki Waltariego (1908-1979)” i „Fotometeory i ich charakterystyka”
  • symulacja biznesowa : „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji” i „Rola sloganu w reklamie”
  • gra zespołowa : „Obraz kampani wyborczej kandydatów na urząd prezydenta RP w 2010 roku w świetle tygodnika „Poltyka” i „Tygodnika Powszechnego”” i „Grupy etniczne Izraela”
  • symulacja lingwistyczna : „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii” oraz „Zaprojektowanie i wykonanie oświetlacza LED do diagnostyki i naświetlania stosowanego w terapii fotodynamicznej”
  • zabawa edukacyjna – „Współczesne aspekty etyczne funkcjonowania mediów. Rola i spory etyczne we współczesnym dyskursie medialnym” oraz „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *