Gry edukacyjne – hipotezy do pracy dyplomowej


Ogłaszamy że na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne rekomendujemy nizej wymienione tematy do pracy dyplomowej:

  • zabawa edukacyjna : „Igrzyska olimpijskie w czsach nazizmu. Berlin 1936” oraz „Pojęcie sprawiedliwości”
  • symulacja kreatywna : „”Konklawe – wybory inne niż wszystkie” oraz „Ikona – wizerunek Bogurodzicy”
  • symulacja kreatywna : „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz” i Symulacje Menedżerskie Realizowane Dla Inżynierów oraz „Walory przyrodniczo-turystyczne Kazimierza Dolnego”
  • gra kreatywna – „Celibat w kościele katolickim i kościele prawosławnym” i „Laserowe teksturowanie powierzchni roboczych części maszyn”
  • gra menedżerska : „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)” oraz „Tro Breizh – szlakiem siedmiu świętych”
  • zabawa komunikacyjna – „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju” oraz „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka”
  • gra strategiczna – „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe” i „Społeczne rozumienie pojęć prawnych: mobbing, molestowanie”
  • gra menedżerska : „Kościół pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Sokolnikach na tle przestrzeni kulturowo-religijnej parafii” i „Współczesny film macedoński. Człowiek wobec historii okrucieństwa wojny”
  • symulacja decyzyjna : „Romantyzm i „przeklęte pytania” (na modelu ocenianych utworów G. G. Byrona i A. Malczewskiego).” i „Praca korespondenta wojennego relacjonowanie czy badanie rzeczywistości”