Symulacje szkoleniowe – hipotezy do pracy dyplomowej


Ogłaszamy że na programie Kształcenie Alternatywne i Gry Umiejętnościowe dopuszcza się nizej wymienione opracowania do egzaminu:

  • gra strategiczna – „Propaganda medialna w okresie dwudziestolecia międzywojennego na danych źródłowych z Polski i Niemiec” oraz „Sposoby zdobywania klientów. Wykorzystanie perswazji w broszurach firm ubezpieczeniowych”
  • gra językowa – „Internet jako narzędzie globalizacji” i „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
  • zabawa zespołowa – „Włosy jako symbol kultury hipisowskiej lat sześdziesiątych” i Gry Menedżerskie i „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca”
  • symulacja edukacyjna : „Drukarstwo na ziemiach polskich w XV wieku” i „Obserwacja czasowo-częstotliwościowa sygnałów szumowych detektorów terahercowych na bazie tranzystorów FET”
  • gra decyzyjna : „Obraz Aleksandra Wielkiego w filmie Aleksander Oliwiera Stone’a” oraz „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
  • gra komunikacyjna – „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Obserwacja witryn informacyjnych” i „Kampanie wyborcze – działania perlokucyjne”
  • gra kreatywna : „Od tradycji pogańskiej do kultury chrześcijańskiej Europy środkowo-wschodniej. Działalność chrystianizacyjna Cyryla, Metodego i św. Wojciecha” oraz „Krytycy i artyści młodopolscy o sztuce. Na podstawie obserwowanych tekstów: Stanisława Brzozowskiego, Zenona Przesmyckiego, Stanisława Przybyszewskiego, Jerzego Żuławskiego”
  • zabawa słownikowa – „Pieśń maryjna jej funkcje” oraz „Projekt obozu młodzieżowego z elementami surviwalu”
  • gra strategiczna : „Współczesny model rodziny w dwóch odmiennych kulturach amerykańskiej i polskiej” oraz „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei”