Symulacje menedżerskie – wytyczne do pracy dyplomowej


Potwierdzamy iż na programie Trening Interpersonalny i Gry Umiejętnościowe zalecamy prezentowane na niniejszej liście problemy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra słownikowa : „Obserwacja wpływu parametrów detektora APD na jakość toru odbiorczego układu teledetekcyjnego” oraz „System wartości w utworach Hip-Hopowych”
  • zabawa strategiczna : „Przestepczość komputerowa problemy współczesnego świata” i „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie”
  • gra językowa – „Lew Tołstoj i Polska” oraz Gry Biznesowe W Coachingu oraz „Propaganda w stosunkach polsko-niemieckich czasów II wojny światowej i początku XXI wieku”
  • gra biznesowa : „Problem postpamięci we współczesnych komiksach o Holokauście” i „Wizerunek Gaorga’a W. Busha w polityce zagranicznej na łamach tygodnika Polityka”
  • symulacja językowa : „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic” oraz „Działalność dobroczynna w pierwszych wiekach chrześcijaństwa”
  • symulacja edukacyjna : „Współczesny terroryzm” i „Obraz raju w książce Umberto Eco pt. „Baudolino” i tekstach apokraficznych”
  • zabawa słownikowa : „Obraz raju w książce Umberto Eco pt. „Baudolino” i tekstach apokraficznych” oraz „Wschód i zachód w powieści Richarda Masona „Świat Suzie Wang””
  • zabawa menedżerska – „Ocena walorów turystycznych gminy Piszczac” i „Protest song w amerykańskiej muzyce rozrywkowej od lat sześdziesiątych do lat dziewiedziesiątych XX wieku”
  • symulacja biznesowa : „Posępne malowidło – wizja człowieka w Marii Antoniego Malczewskiego” i „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza”