Ogłaszamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Eksperymentalne zaleca się tu przedstawione problemy do superwizji końcowej:
gra edukacyjna : „Słownictwo w wędkarstwie” oraz „Pasywne elementy światłowodowe dedykowane do czujników modalmetrycznych”
zabawa decyzyjna : „Polska, a Bułgaria i Macedonia. Wizerunek Bułgarii i Macedonii w polskich mediach” i „Kultura, Polska i Polacy w twórczości Kazimierza Staniszewskiego”
zabawa decyzyjna : „Przemoc w filmie” i Profesjonalne Gry Menedżerskie W Produkcji i „Uwagi o godności ludzkiej w oparciu o prasę polską po 1989 roku na modelu tabloidów ”
gra lingwistyczna : „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce” oraz „Gry komputerowe ich środowisko, wybrane aspekty pozatechniczne i odbiorczy”
symulacja biznesowa : „Nawigacja w przestrzeni z wykorzystaniem technik wizyjnych” oraz „Filmowe wyobrażenie na temat końca świata”
symulacja edukacyjna : „Sprzeciw Watykanu wobec totalitaryzmu II wojny światowej” i „Kreowanie firmy rodzinnej Bolesława Kasprowicza przy pomocy mediów przełomu XIX i XX wieku”
zabawa kreatywna : „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” i „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie”
zabawa zespołowa : „Polszczyzna w okresie transformacji politycznej 1989-2005. Neologizmy i zapożyczenia w prasie i mediach elektronicznych” oraz „Hip hop jako komunikacja subkulturowa”
symulacja zespołowa – „Okultyzm w dostępnych religiach świata. Zagadnienie historyczno-kulturowe” i „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie”