Zawiadamiamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne rekomenduje się następujące opracowania do pracy dyplomowej:
zabawa językowa : „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych” i „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)”
zabawa biznesowa : „Odpowiedzialność karna osób kierujących pojazdami mechanicznymi w orzecznictwie Sądu Rejonowego w Gnieźnie z 2008” i „Prasa polska w zaborze pruskim wobec germanizacji w latach 1793-1918”
zabawa strategiczna – „Retoryka w kampanii samorządowej na studium przypadku miasta Grudziądz” i Gry Decyzyjne i „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na danych źródłowych z powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki””
zabawa kreatywna – „Jana Kochanowskiego pytania o sens egzystencji” i „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca”
zabawa zespołowa – „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne” oraz „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.”
zabawa decyzyjna – „Wycieczka po Kijowie „Kijów tajemniczy”” i „Transformacja obyczajów w Polsce na podstawie poradników savoir-vivre”
symulacja komunikacyjna – „Globalizacja a dialog miedzykulturowy z perspektywy twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” oraz „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ”
symulacja komunikacyjna – „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera” i „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa”
symulacja komunikacyjna : „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie” i „Język Shreka”